SAOP uspešno sproveo još jednu e-poslovnu turneju po Srbiji

Bez autora
Jun 23 2013

Nastavljajući sa aktivnostima vezanim za unapređenje informacionog društva u našoj zemlji, SAOP DOO je na seminaru organizovanom u saradnji sa Regionalnim privrednim komorama prezentovao svoje ideje i rešenja kako pomoći privredi i preduzetnicima da svoje poslovanje učine efikasnijim i jednostavnijim, a istovremeno smanje troškove. Poslovno stručni skup je naišao na veliko interesovanje kako stručne javnosti, tako i samih privrednika kojima je prvenstveno bio namenjen. Obrađujući aktuelne teme i prikazujući kako će se napredak u IT sektoru uz najavljene reforme državnih institucija u Srbiji, a pre svega Poreske uprave odraziti na način vođenja poslovanja SAOP je okupljenima ponudio podršku u povezivanju sa Poreskom upravom i online slanjem obrazaca, alat za dostupnost poslovnih informacija sa bilo kojeg mesta i u bilo koje vreme i savremeno rešenje za donošenje poslovnih odluka u većim preduzećima sa složenijim poslovnim procesima.

SAOP uspešno sproveo još jednu e-poslovnu turneju po SrbijiNastavljajući sa aktivnostima vezanim za unapređenje informacionog društva u našoj zemlji, SAOP DOO je na seminaru organizovanom u saradnji sa Regionalnim privrednim komorama prezentovao svoje ideje i rešenja kako pomoći privredi i preduzetnicima da svoje poslovanje učine efikasnijim i jednostavnijim, a istovremeno smanje troškove.

Poslovno stručni skup je naišao na veliko interesovanje kako stručne javnosti, tako i samih privrednika kojima je prvenstveno bio namenjen.

Obrađujući aktuelne teme i prikazujući kako će se napredak u IT sektoru uz najavljene reforme državnih institucija u Srbiji, a pre svega Poreske uprave odraziti na način vođenja poslovanja SAOP je okupljenima ponudio podršku u povezivanju sa Poreskom upravom i online slanjem obrazaca, alat za dostupnost poslovnih informacija sa bilo kojeg mesta i u bilo koje vreme i savremeno rešenje za donošenje poslovnih odluka u većim preduzećima sa složenijim poslovnim procesima.

„Datum kada ćemo svi morati PDV prijave i druge obrasce Poreskoj upravi da predajemo putem interneta uz kvalifikovani digitalni sertifikat, sve je bliži i moramo na vreme biti spremni na to. Umesto odlaska lično u Poresku upravu, banku, neku drugu državnu instituciju ili do knjigovođe, čekanja u redovima, problema sa parkiranjem, gubljenjem vremena i visokim troškovima – što pre bismo svi trebali da razmišljamo o uvođenju elektronskih alata kao što su rešenja koja smo danas videli“, rekao je Milovan Dukić, preduzetnik iz Kruševca.

Posebna pažnja na ovom skupu je posvećena digitalnoj sertifikaciji kao pravim rešenjem za smanjenje troškova te implementacijom u smislu ubrzanja poslovnih procesa. Knjigovodstvene agencije su sa oduševljenjem prihvatile SAOP rešenja kao alat za poboljšanje komunikacije sa klijentima i državnim organima.

Sabirajući utiske iz razgovora sa učesnicima seminara, koje su činile knjigovodstvene agencije, rukovodioci privrednih društava kao i njihov finansijski i knjigovodstveni kadar, izvlači se zaključak da su SAOP-ova rešenja zapravo najbrži i najkvalitetniji način da se i domaća preduzeća uspešno uključe u svetske tržišne tokove. Uz implementaciju praktično bez rizika, bez početnih investicija i sa resursima kojima već raspolažu, zahvaljujući SAOP-u privrednici već danas mogu da svoje poslovanje osavremene, a sebe i svoje zaposlene pripreme za novine i promene koje donose integracije u svetske tokove i automatizacija obrade podataka.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik